Intrebari frecvente

Cum cumpar?

Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul Adauga in cos. Acest buton il puteti gasi sub poza produsului sau la pagina cu detaliile despre produs.

Dupa ce ati adaugat produsul in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul Continua cumparaturile, fie sa trimiteti comanda folosind butonul Comanda.

Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Trimite comanda aveti de ales tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), adresele de facturare si de livrare, precum si modalitatile de plata si livrare; puteti sa adaugati datele despre firma Dumneavoastra sau alte adrese folosind Contul meu. Deasemenea puteti alege si modalitatea de plata. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, le puteti scrie la rubrica Instructiuni speciale. Dupa ce ati specificat optiunile dorite, dati click pe butonul Pasul urmator.
In ecranul Recenzie veti revedea informatiile despre comanda: cumparator, adrese de facturare/livrare, modalitati de plata/livrare, produsele din comanda si valoarea totala a comenzii. Pentru a trimite comanda apasati butonul Finalizati comanda

Puteti comanda si telefonic la numarul de telefon 0799 999 946; de luni pana vineri intre orele 10.00 - 18.00 .

 

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati in maxim 2 ore dupa finalizarea comenzii initiale, folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site accesand sectiunea Comenzi.

 

Cum procedez daca produsul pe care doresc sa il achizitionez nu se afla in stoc?

Pentru informatii despre disponibilitatea produselor care nu se afla momentan in stoc va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

 

Pot rezerva un produs?

Produsele pot fi rezervate doar 2 zile lucratoare, dupa plasarea comenzii online.

 

Cum platesc?

Coletele pot fi livrate cu plata ramburs prin Fan Courier. De asemenea aveti posibilitatea de a plati in avans produsele comandate cu cardul dumneavoastra (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro) sau prin transfer bancar (ordin de plata dupa confirmarea telefonica de catre un reprezentant Criando Bijoux).

 

Cat costa transportul?

Pentru comenzi cu valoarea mai mare de 200 lei, transportul este gratuit indiferent de serviciul de livrare ales. Sub aceasta valoare tariful este de 14 lei, prin Fan Courier - oriunde in Romania.

 

Care este comanda minima?

Comanda minina este de 50 lei; sub aceasta valoare comenzile nu pot fi plasate.

 

In cat timp primesc produsele?

Comanda va fi procesata in 1-2 zile lucratoare si va fi expediata prin Fan Courier in 24-48 ore.

 

Sunteti producator?

Toate produsele comercializate sunt realizate de noi.

 

Produsele sunt insotite de certificat de garantie si calitate?

Certificatul de garantie si calitate va fi intotdeauna in colet alaturi de produsele comandate. Acesta se acorda pentru intreaga comanda.

 

Cum pot verifica daca este argint 925?

Produsele din argint masiv sunt marcate si verificate de catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului - Directia Metale si Pietre Pretioase.

 

Pot returna un produs?

SC CRIANDO BUSINESS LINE SRL  va ofera posibilitatea, daca produsele achizitionate nu sunt conform asteptarilor, de returnare a acestora in termen de 10 zile lucratoare de la primire. (Ord.130/2000).

 

Puteti modifica modelul?

In limita materialelor disponibile, putem monta cristalele pe diferite tipuri de accesorii, altele decat cele din fotografia de prezentare a produsului pe care l-ati ales dvs.

 

Vreau sa comand un produs dar acesta apare cu stoc epuizat. Ce fac?

Produsele sunt lucrate in editie limitata. Produsul epuizat poate reveni pe stoc in functie de disponibiliatea materialelor sau pot fi realizate modele asemanatoare.

 

V-am sunat la numerele afisate pe site insa nu raspunde nimeni.

1. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 10.00 – 18.00 .

2. Operatorii nostri trateaza alte apeluri - apelul dumneavoastra este in asteptare; va rugam sa reveniti in cateva momente.

 

Am plasat o comanda online insa nu am primit notificari despre statusul comenzii?

Va rugam sa verificati statusul comenzii in contul de client creat sau in emailurile primite automat in casuta dumneavoastra de email; comanda poate fi "in asteptare" daca a fost plasata in afara programului de lucru sau pana in momentul in care va fi preluata (in ordine cronologica ) de catre un reprezentant Criando Bijoux.

 

Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Cum procedez?

Va rugam sa ne contatati telefonic la numerele afisate pe site sau sa ne scrieti utilizand formularul de contact iar noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Sus